Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 6760, interneto svetainėje vvtat.lrv.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) – ar užpildyti prašymo formą Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Vartotojų ginčų sprendimas
Jei manote, kad UAB „Autovela“ pažeidė Jūsų vartotojo teises, pirmiausia prašome kreiptis el. paštu info@autovela.lt, kad galėtume taikiai išspręsti situaciją.
Nepavykus susitarti, vartotojas turi teisę ginčą spręsti ne teismo tvarka – kreipdamasis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas pt@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba į Europos Komisijos elektroninę ginčų sprendimo platformą (ODR) adresu https://ec.europa.eu/odr.
Ši nuostata taikoma tik vartotojams, įsigyjantiems prekes ar paslaugas asmeniniams, ne verslo tikslams.